Перехід від пасивного до активного навчання
Впровадження проектних технологій у навчальний процес та активне використання Ключових і Тематичних запитань призводить до того, що учні не просто добирають та заучують факти, вони усвідомлюють навчальні та пізнавальні потреби, формують та використовують нові знання, навички та вміння. «Кращі способи мислення і навчання» (1991), вчителі, задаючи питання на розвиток мислення високого рівня, сприяють розвитку учнів, ефективності та успішності їх навчання. Оскільки відповіді не можуть бути знайдені в книгах, учні розвивають навички мислення вищих рівнів, порівняння, синтез, інтерпретацію та оцінювання. Учні стають активними учасниками процесу навчання, а не просто отримують знання від вчителя. Перехід від пасивної до активної позиції допомагає учням краще зрозуміти, що і чому вони роблять.
Комментариев нет:
Отправить комментарий